dissabte, 7 de febrer del 2009

CANÇONS DE SEGONA MÀ


Senyores i senyor amb tots vostès l’espectacle...

"CANÇONS DE SEGONA MÀ" On el sofert espectador podrà gaudir de tot un reguitzell cançons que jo anomeno "robades", o be trobades un bon dia i que a mi m’ha donat per anomenar: de segona mà.

Són cançons d’altres autors i que molt humilment i així com de puntetes, m’he atrevit a cantar (ja em perdonaran algun dia, espero ). Hi trobareu de tot. Des de les que podem classificar de cançons "serioses", d’aquelles que arriben al cor i com el cor és una fibra sensible i les coses sovint provoquen reaccions ben diferents (plor, riure, ràbia, etc.) Les altres cançons potser son mes d’aquelles de anar per casa i que posades a dalt d'un escenari guanyen molt.

Crec que es una bona excusa per compartir amb tots vosaltres aquest homenatge a les cançons que sempre m'han agradat i/o m'han acompanyat i que sense potser saber-ho han estat la banda sonora de la pel·lícula de la meva vida. Ah...! però la cosa no acaba aqui., que per acabar-ho d’adobar i com soc xerraire de mena entre cançó i cançó...m’agrada explicar coses fins hi tot divertides.

"CANÇONS DE SEGONA MÀ" va ser estrenat a l’abril de 2006. I ha viatjat per part de la geografia catalana i part de l’estranger. Es aconsellable per un públic adult. Encara que la canalla d’avui dia no s’espanta per res si dius quatre paraulotes.